Facebook και Instagram αναδεικνύουν πως στα social media υπάρχει
ταξικό ζήτημα, με το κοινωνικό δίκτυο του Μαρκ Ζουκερμπεργκ να είναι
αυτό των φτωχών.
Πολλά δημοσιεύματα και έρευνες, που ήθελαν το Facebοok να χάνει ένα
μεγάλο μέρος των χρηστών του, διαψεύστηκαν πανηγυρικά με την κοινωνική
πλατφόρμα να γίνεται όλο και πιο ισχυρή με το πέρασμα των χρόνων.
Ερευνα του Pew Research Center, που δημοσιεύεται στο New York Mag,
επιβεβαιώνει πως το 40% προτιμά το Facebook, ενώ το 60% μοιράζεται σε
άλλα social media όπως το Instagram, το Snapchat, Tumblr και Vine.
Το ενδιαφέρον, ωστόσο, αυτής της έρευνας δεν είναι το συντριπτικό
ποσοστό που προτιμά το Facebook, αλλά το ταξικό ζήτημα που ανακύπτει.
Όπως αναφέρει, η πλειοψηφία των εφήβων που χρησιμοποιεί το Facebook
έχει μεγάλη οικονομική διαφορά από αυτούς που προτιμούν το Instagram.
Πιο συγκεκριμένα, το 51%, που αφορά οικογένειες με ετήσιο εισόδημα κάτω
από 30.000 δολάρια, προτιμά το Facebook, με το Instagram και το Snapchat
να συγκεντρώνουν το 19% και 7%, αντίστοιχα.
Η διαφορά στο ποσοστό μειώνεται, όσο αυξάνεται το εισόδημα. Για
παράδειγμα, στις οικογένειες με ετήσιο εισόδημα πάνω από 100.000 δολάρια
το Facebook έχει 31%, το Instagram 25% και το Snapchat 15%.
Παράλληλα, στην έρευνα αναφέρεται πως 9 στους 10 εφήβους βρίσκονται
on line καθημερινά, το 24% είναι συνδεδεμένο συνεχώς, ενώ μόλις το 2%
μπαίνει μια φορά την εβδομάδα.Τα smartphones έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στη σύνδεση με τα social media. Τα 3/4 των εφήβων έχουν τέτοιου είδους κινητό, με το 81% των μαύρων εφήβων να είναι πιο συχνά συνδεδεμένο απ” ότι οι λευκοί και οι ισπανόφωνοι.
techit.gr